Diş Tedavisi

Dijital Diş Hekimliği

CAD-CAM teknolojisinde, hazırlanan dişlerin ölçüsü kamera yardımı ile fotoğraflanarak alınır. Elde edilen ölçü 10 mikron hassasiyetindedir. (Böylelikle kaplama altıda ileride oluşabilecek çürüklerin önüne geçilmiş olur.) Dijital olarak alınan ölçü üzerine bilgisayar ortamında tasarım yapılır. hazırlanan sanal tasarımlar kazıma ünitesine yönlendirilerek hazır porselen ve zirkonyum bloklardan elde edilir.

İmplant Tedavisi

Eğer sizin de çeşitli nedenlerle kaybettiğiniz dişleriniz varsa bu sorununuzun çözümü implant tedavisi olabilir. İmplant tedavisi en basit şekliyle kaybettiğiniz dişlerinizin yerine konulacak yapay diş kökleri olarak ifade edilebilir. Bu yapay diş kökleri genellikle titanyum alaşımdan yapılmış vidalardır. Bu implantın temel görevi eksik diş kökünün yerini almaktır. Bu sayede yapılan sabit dişleriniz kemik dokusuna zarar vermeden gerçek bir diş gibi görev yapabilir

Kanal Tedavisi

Çene içerisindeki bakterilerin pulpa dediğimiz dişin sinir&damar paketine ulaşması sonucu uygulanır.

Ağrı yoğun ve nabız atışı gibidir. genellikle geceleri daha yoğun yaşanır. en kısa zamanda diş hekimine gidilmelidir. geç kalındıkça ağrı hafifler fakat dişin içerisinde iltihaplanma başlar. Yapılacak tedavi süresi uzar, verimliliği azalır.

Dişteki çürük temizlenir. Döner aletlerle dijital olarak kanallar kök ucuna kadar temizlenir. Uygun görüldüğü zaman kanallar doldurulur.

Diş Eti Hastalıkları

Diş eti hastalığınız varsa dişlerinizi fırçaladığınızda diş etleriniz kanayabilir ve ağız kokusu alabilirsiniz. Diş eti hastalığının bu erken evresi diş eti iltihabı olarak bilinir. Diş eti iltihabı tedavi edilmezse periodontitis adı verilen bir durum gelişebilir. Bu, dişleri destekleyen ve yerinde tutan dokuları etkiler.

Ağız ve Çene Cerrahisi

Çene cerrahisinde temel olarak normal ve gömülü olan dişlerin çıkarılması, dental implantların yani diş implantlarının uygulanması çenelerinin kist ve tümörlerinin tedavi edilmesi, protetik cerrahi işlemlerin yani protez öncesi hazırlık işlemlerin gerçekleştirilmesi ve dudak damak yarıkları gibi çeşitli deformiteleri düzeltilmesinde yararlanan bir bilim dalıdır.

Çene Eklem Rahatsızlıkları

Çene eklemi yüzeyi ile disk arasında uyum bozukluğu sonucu görülür.
Ağız ve Çene Rahatsızlıkları En Büyük Sebepleri; Diş eksikliği, tek taraflı çiğneme alışkanlığı
Diş sıkma – gıcırdatma (özellikle gece uyurken farkında olmadan) Travma hikayesi (Kaza yada darbe sonucu) görülür. Yüze, kulağa, başa ve çeneye yansıyan ve çiğnemede, esnemede, özellikle sabah uykudan uyandığımızda görülen ağrılar şeklinde kendini belli eder.

Estetik Diş Hekimliği

Estetik diş hekimliği, restoratif  olarak hastalara tedavi edici olanaklar sunuyor. Örneğin, diş çürüklerinde uygulanan dolgu tedavisinde, dişte gri-siyah renkler ortaya çıkıyor ve doğal görünüm hoş olmayan bir hal alıyordu. Gelişen teknoloji ile günümüzde bu işlem diş hekimliği kapsamında, dişlerle aynı renkte yapılıyor ve estetik görünüm sağlanılıyor. Böylelikle dişlerin doğal görünümü korunuyor.

Pembe Estetik

Estetik bir gülümsemeye sahip olmak için beyaz, düzgün görünen dişlerinizin olması yeterli değildir. Dişlerinizle uyumlu diş etlerinizin de görüntüsü en az dişleriniz kadar önemlidir. Diş etinde yapılan estetik çalışmalara ‘Pembe Estetik’ adı verilmektedir

Ortodontik Tedavi

Ortodonti; alt ve üst çeneler ile diş çapraşıklıklarının düzeltilmesi ile uğraşan bir diş hekimliği branşıdır. Çapraşık ve kötü konumlanmış dişleri temizlemek daha zor olduğu için, periodontal (dişeti) hastalıklara yakalanma ve diş çürüğüne bağlı olarak dişlerin erken kaybedilmesi riski vardır. Çapraşık dişler aynı zamanda görünüşünüzü de etkiler. Ortodontik tedavi ile daha sağlıklı bir ağıza, daha etkileyici bir görünüme ve daha uzun süre ağzınızda kalacak dişlere sahip olabilirsiniz.

Diş Protezi

Eksik dişlerin yerine yerleştirilen ve dişleri eksik olan bireylerin günlük yaşamlarını yeme, içme ve konuşma gibi temel ihtiyaçlarını karşılayabilmesi için kullanılan yapay dişlerdir. Protezler, ağız ölçülerine göre diş laboratuarında hazırlanmaktadır. Diş hekimleri, protez tedavisi görecek bireylerin ağız, diş, çene ve kemik yapısına en uygun protez türünü belirler ve hastanın konforlu kullanımı hedef edinilir.

Çocuk Diş Hekimliği

Pedodonti çocukların ağız ve diş sağlığına inceleyen bilim dalıdır. Pedodontist ise bu dalda hizmet veren diş hekimine verilen isimdir. Bu dalın kapsamında özellikle çocukların diş çürükleri diş çürüklerine bağlı oluşan apseler, çocukların oyun oynaması sırasında dışarıda gezerken yada arkadaşları ile birlikteyken geçirdikleri travmalar sonucunda meydana gelen diş kırıkları ve bunları inceleyen bilim dalına verilen isimdir.

Dijital Tomografi ve Panoramik Röntgen

Dental radyografi ile hastanın dişlerinde, tedavi esnasında fark edilemeyen çürükler, kemik ve kök problemleri rahatlıkla tespit edilebiliyor. Panoramik röntgen . Dişlerin, kemik ve diş etinin muayene esnasında görünmeyen kısmının görüntülenmesine yardımcı olur. Dijital yöntemlerin kullanılması, kaliteli görüntü elde etmeyi sağlamakta ve hastaların zararlı ışın ve radyasyona maruz kalmasını ciddi anlamda azaltmaktadır.

Ağız Kokusu Tedavisi

Ağız kokusu(halitozis), nefes ile dışarıya çıkan rahatsız edici koku şikayetidir. Tütün ürünleri, gıdalar, yetersiz ağız ve diş temizliği, ağız enfeksiyonları, burun ve boğaz hastalıkları, ağız kuruluğu, gastroözofageal reflü, diyabet gibi rahatsızlıklar ağız kokusuna sebep olabilir. Ağız kokusunun nedeninin tespiti ve tedavisi için düzenli olarak diş hekimine muayene olunmalıdır.

Tüm diş hekimliği branşlarında hizmet veriyoruz.

Bize ulaşın : 0850 305 31 13